Sunday, 24 February 2013

Cincin Tunangku Hilanggggg



Ehh hai ! Hahah korang mesti kaget kan nampak tajuk kat atas tuh. Hahah tu bukan cincin Anna laa tapi Anna punya akak laaa. Hoho. Citer nye macam ni, tadi mase kitorang tengah kat dapur, mak pun tanya laa akak bile nak buat majlis. Then akak cakap, hm nantilah pikir aku pun belom tawu lagi sama ada ........................................ * ups! sory ayat ditapis. Hahah. Mesti korang tengah geram kan. Hihihi. Then tak lama tuh, akak menjerit kat dapur. Dia cakap cincin dia sebelah hilang. Fuhhh mase tuh semua dah gelabah. Yang mak lagilah daa panik giler. Mak cakap ngan akak padan muke. Tuh laaa sape suro cakap tak berlapik. Tengok Allah nak tunjuk tuh sekejap jea. Hehe. Then Anna ngan mak laa yang kena cari satu dapur tuh. Huh menyusahkan. Bayangkan cari cincin yang kecik tuh satu dapur ? Pehh mang tak penah dibuat orang. Cari punya cari, akak yang jumpa dulu. Dia jumpa kat alas kaki. Geram giler rase. Dah laa alas kaki tuh jenis yang bulu-bulu. Takde sape pun sangke cincin tuh bole kat situh. Err kecik besar je tengok akak kan. Sooo the kesimpulannya ialah, janganlah cakap benda yang mengarot time tengah tunang ni. Hmm ape tuh orang cakap, darah manis laaa katekan. Hahah >< Akak-akak yang tengah baca ni, harap dapat dijadikan pedoman laa eh. Jangan jadi macam akak Anna ni. Main hembos jea cakap, kan dah kene. Adohai. Hm okay laaa sampai sini jea entry tuk arini ehhh. Hihi byeeee Assalamualakum :)


- Thanks for Reading . Do Like and Comment :) -

1 orang support Anna :):

Doktor Sihat said...

salam,

blog yang cute

lawat and follow blog saya ye..

http://doktorsihat.blogspot.com

Post a Comment

ORIGINAL BLOG AND COPYRIGHT by SITI RUZANA