Monday, 14 January 2013

Banyak Sohai Laaa Luuu

Jyeahhh Give Me Five !
Hai Assalamualaikum :) Arini mood kurang baik. Baru jea badmood ni. Tadi ade mem Anna kat Fb, dia komen status Anna cakap Anna ni sakai? Otak dia laa. Dia tu pun kawan mase tusyen dulu. Budak sekolah STARP. Hish pakal jea kan. Anna pun ape lagi. Naik setan laa kepale ni. Anna teros chat dia. Dia cakap dia gurau jea. Pastu bolea dia ketawe ketawe lagi. Haihh lagi laa berangin. Dia tu pikir macam dah bagos jea. Dia cakap Anna budak-budak seolah-olah dia tu dah " abang-abang " jea kan! Anna dah tak boleh tahan lagi dah ni. Anna pun teros buat status pasal dia. Dan yang paling terok, Anna block dia. Hahah jahat giler ann Anna. Dia tu kalau gurau, mulot mang laser giler. Sape pun tak boleh tahan bhaii. Huhh okay laa. Anna stop sampai sini jea. Maaf sebab post ini terlalu pendek. Hahah Byeee Assalamualaikum :)


- Thanks for Reading . Do Like and Comment :) -

0 orang support Anna :):

Post a Comment

ORIGINAL BLOG AND COPYRIGHT by SITI RUZANA